Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

גנץ רמטכל : צבא פולניה; לא יעזור לגנץ תהיה חקירה של הממד החמישי - אם לא, אין פה חוק. | הבלוג של מיכאל- בלתי תלוי

גנץ רמטכל : צבא פולניה; לא יעזור לגנץ תהיה חקירה של הממד החמישי - אם לא, אין פה חוק. | הבלוג של מיכאל- בלתי תלוי. חנוך דאום על בני גנץ: באישור נתניהו בני גנץ ייפגש עם הרמטכ ל סרוגים. איזנקוט יוצא להגנתו של בני גנץ סרוגים. יעקב ברדוגו, המשדר מדי ערב יחד עם במהלך מערכת הבחירות הנוכחית, התבטא ברדוגו מספר פעמים כנגד הרמטכל לשעבר בני גנץ, ובתגובה מפלגתו כינתה אותו. שכחתם משהו על בני גנץ דעות הארץ.

את הדברים אמר בקולו גם היועץ האסטרטגי של גנץ, רונן צור: נענש מספיק יום ראשון שמעון ריקלין: את הדיון הסוער חתם גנץ כשאמר כי לכל אחד יש דעה אבל לכחול לבן יש רק עמדה אחת. אצביע לסמוטריץ' יום ראשון בן גביר וסמוטריץ' יחד במחנה יהודה יום שישי אורח בראיון: הטעות שהביכה בשידור חי • צפו.

בני גנץ רמטכל כושל - Lookalike
בני גנץ רמטכל כושל - Lookalike from www.srugim.co.il
אם לפיד יתחזק, נתניהו יהיה ראש ממשלה. חדשות רוטר מיוחד לרוטר בני גנץ נתפס בשקר גדול מאוד בהתייחסותו. בני גנץ כפי שמעולם לא ראיתם. צריך להקים ועדת חקירה איך הסמרטוט הזה היה רמטכל!גנץ גנב! יור כחול לבן בני גנץ הגיע להצביע בבית הספר ממלכתי נופים בראש העין. אף אחד לא ייפול מהכיסא אם גנץ יילך עם נתניהו. אני דורש מכם שתשימו לב שאתם לא לוקחים עכשיו סתם בתים ובלי שום צורך מיוחד. שלפנו את פרשת הצוללות לקראת הבחירות.

באישור נתניהו בני גנץ ייפגש עם הרמטכ ל סרוגים.

* גיא 03/04/19 | 22:56. שכחתם משהו על בני גנץ דעות הארץ. צריך להקים ועדת חקירה איך הסמרטוט הזה היה רמטכל!גנץ גנב! נענש מספיק יום ראשון שמעון ריקלין: חלק מהעובדה שאנחנו פה זה להזכיר לעולם כולו שאנחנו את רמת הגולן לא נחזיר לעולם, וכי לישראל יש ריבונות על רמת הגולן, הוסיף גנץ ואמר, כי העובדה שיש ברמת הגולן היום רק 30 אלף תושבים זו תעודת עניות. גנץ אתה מקנא אתה והמפלגה שלך כל דבר שרוצים לעשות בתיקון מערכת אכיפת החוק אתה והחבורה שלך מגוננים על אותם גופים שצריכים בתוכם תיקון. לקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת הצטרף בני גנץ למערכת הפוליטית וייסד את מפלגת חוסן ישראל, שהתאחדה מיד עם מפלגת תלם אותה הקים משה יעלון. יור כחול לבן בני גנץ הגיע להצביע בבית הספר ממלכתי נופים בראש העין. גנץ הרמט''ל הוא הרי בנו של גנץ הרס''ר.אז באמת לא היה מישהוא שהיה בעל אותם הכשרונות??? יור כחול לבן בני גנץ הצביע בקלפי בראש העין. מול גנץ ניצבו שלוש עיתונאיות מוכרות, נשים חזקות שמגישות את מהדורות החדשות המרכזיות של ישראל. בני גנץ על דו ח צוק איתן לא מקבל את הביקורת. במערכות הבחירות הקודמות הוא סיפק שלל טעויות ומבוכות, עד שנרגע מעט אבל הערב, יור כחול לבן שוב הביך:

בני גנץ על דו ח צוק איתן לא מקבל את הביקורת. בני גנץ כפי שמעולם לא ראיתם. שלפנו את פרשת הצוללות לקראת הבחירות. במערכות הבחירות הקודמות הוא סיפק שלל טעויות ומבוכות, עד שנרגע מעט אבל הערב, יור כחול לבן שוב הביך: מי שעלה לדוכן מטעם הממשלה, שר הביטחון.

גדי איזנקוט רמטכל : הידידים שעוזרים לפצועים להשתקם - חדשות ביטחון - ערוץ 7 ... / גנץ יאבק עם ...
גדי איזנקוט רמטכל : הידידים שעוזרים לפצועים להשתקם - חדשות ביטחון - ערוץ 7 ... / גנץ יאבק עם ... from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
השנה של גנץ israel defense. יור כחול לבן בני גנץ הצביע בקלפי בראש העין. עמוד ענן הרמטכ quot ל גנץ מתדרך מח quot טים בדבר פעולה קרקעית. המסע יוצא הדופן של השרה ינקלביץ' לארהב. יש לנו רמטכ quot ל חדש אביב כוכבי נכנס לתפקיד. חנוך דאום על בני גנץ: אף אחד לא ייפול מהכיסא אם גנץ יילך עם נתניהו. גנץ אתה מקנא אתה והמפלגה שלך כל דבר שרוצים לעשות בתיקון מערכת אכיפת החוק אתה והחבורה שלך מגוננים על אותם גופים שצריכים בתוכם תיקון.

גנץ הרמט''ל הוא הרי בנו של גנץ הרס''ר.אז באמת לא היה מישהוא שהיה בעל אותם הכשרונות???

This is a modal window. את הדיון הסוער חתם גנץ כשאמר כי לכל אחד יש דעה אבל לכחול לבן יש רק עמדה אחת. יש לנו רמטכ quot ל חדש אביב כוכבי נכנס לתפקיד. בני גנץ כפי שמעולם לא ראיתם. אם לפיד יתחזק, נתניהו יהיה ראש ממשלה. שכחתם משהו על בני גנץ דעות הארץ. באישור נתניהו בני גנץ ייפגש עם הרמטכ ל סרוגים. בניגוד לנהוג במפלגות אחרות, בכחול לבן מתנהלים דיונים פתוחים ולא נחתמות הצהרות נאמנות. גנץ אתה מקנא אתה והמפלגה שלך כל דבר שרוצים לעשות בתיקון מערכת אכיפת החוק אתה והחבורה שלך מגוננים על אותם גופים שצריכים בתוכם תיקון. עמוד ענן הרמטכ quot ל גנץ מתדרך מח quot טים בדבר פעולה קרקעית. יעקב ברדוגו, המשדר מדי ערב יחד עם במהלך מערכת הבחירות הנוכחית, התבטא ברדוגו מספר פעמים כנגד הרמטכל לשעבר בני גנץ, ובתגובה מפלגתו כינתה אותו. אנחנו בסקרים שלנו 5 מנדטים, עם נטייה לזחול כלפי מטה. גנץ הרמט''ל הוא הרי בנו של גנץ הרס''ר.אז באמת לא היה מישהוא שהיה בעל אותם הכשרונות???

יש לנו רמטכ quot ל חדש אביב כוכבי נכנס לתפקיד. שכחתם משהו על בני גנץ דעות הארץ. הרמטכלים גנץ ואשכנזי בלשכת רהמ עם משפחותיהם 14 2 2011, מצב האומה 2010 אלוף בני גנץ, עמוד ענן הרמטכל גנץ מתדרך מחטים בדבר פעולה קרקעית, רהמ נתניהו ושהבט ברק בביקור בבסיס חיהא בפלמחים. בני גנץ על דו ח צוק איתן לא מקבל את הביקורת. חדשות רוטר מיוחד לרוטר בני גנץ נתפס בשקר גדול מאוד בהתייחסותו.

בני גנץ רמטכל כושל - JHaringan
בני גנץ רמטכל כושל - JHaringan from imagizer.imageshack.com
גנץ הוסיף, אתה והרוב המוחלט של חבריך לא טרחתם להגיע לדיון, אתם מעדיפים לברבר על החלת ריבונות שלעולם גנץ הסביר כי הוא עשה זאת בעקבות כך שבליכוד החרימו את הדיון. צריך להקים ועדת חקירה איך הסמרטוט הזה היה רמטכל!גנץ גנב! כנץ רמטכל של רחוב סומסום, עושה צחוק מהרמטכלות הקוקסינל הזה בנץ (ל''ת). אני דורש מכם שתשימו לב שאתם לא לוקחים עכשיו סתם בתים ובלי שום צורך מיוחד. גנץ הרמט''ל הוא הרי בנו של גנץ הרס''ר.אז באמת לא היה מישהוא שהיה בעל אותם הכשרונות??? אף אחד לא ייפול מהכיסא אם גנץ יילך עם נתניהו. במסיבת עיתונאים לקראת ועידת איפאק גנץ התמיד בסירובו להתייחס לתכנים שהיו על המכשיר שנפרץ, אך חזר על הטענה כי לא היו בו חומרים רגישים בטחונית:אני חושב. אם לפיד יתחזק, נתניהו יהיה ראש ממשלה.

חדשות רוטר מיוחד לרוטר בני גנץ נתפס בשקר גדול מאוד בהתייחסותו.

אצביע לסמוטריץ' יום ראשון בן גביר וסמוטריץ' יחד במחנה יהודה יום שישי אורח בראיון: באישור נתניהו בני גנץ ייפגש עם הרמטכ ל סרוגים. גנץ הוסיף, אתה והרוב המוחלט של חבריך לא טרחתם להגיע לדיון, אתם מעדיפים לברבר על החלת ריבונות שלעולם גנץ הסביר כי הוא עשה זאת בעקבות כך שבליכוד החרימו את הדיון. הזהות המגדרית של המראיינות לא אמורה להיות אישיו, אלא שבהיעדר נשים בכירות בהנהגת רשימת כחול לבן. בניגוד לנהוג במפלגות אחרות, בכחול לבן מתנהלים דיונים פתוחים ולא נחתמות הצהרות נאמנות. איזנקוט יוצא להגנתו של בני גנץ סרוגים. בני גנץ כפי שמעולם לא ראיתם. כנץ רמטכל של רחוב סומסום, עושה צחוק מהרמטכלות הקוקסינל הזה בנץ (ל''ת). גלנט גנץ ויעלון התרשלו בהכנה ובפיקוח ל צוק איתן גלובס. השנה של גנץ israel defense. אם לפיד יתחזק, נתניהו יהיה ראש ממשלה. חנוך דאום על בני גנץ: ״בני גנץ נרדם בעמידה ביחס למנהרות הטרור מעזה, דבר שכמעט הוביל לאסון טרור נורא.

This is a modal window גנץ. This is a modal window.

Post a Comment for "גנץ רמטכל : צבא פולניה; לא יעזור לגנץ תהיה חקירה של הממד החמישי - אם לא, אין פה חוק. | הבלוג של מיכאל- בלתי תלוי"